Kennisbank

Ik kan geen mail meer versturen ("Unrouteable address")

Onze servers zijn zo ingericht dat elke klant per dag maximaal 1000 berichten kan versturen. Dit zou ruim voldoende moeten zijn om uw dagelijkse mail te versturen. Houdt u hier svp rekening mee indien u bijvoorbeeld regelmatig nieuwsbrieven of andere grote mailings verstuurd.

Mocht u toch meer dan 1000 berichten per dag moeten versturen dan dient u eerst contact met ons op te nemen. Wij zullen dan samen met u naar een oplossing zoeken.

Voor klanten waarbij blijkt dat de verstuurde berichten vallen onder de noemer "spam" zullen wij helaas deze moeten blokkeren en eventuele kosten voor het de-listen van onze mailservers in rekening worden gebracht.

Let op: zorg dat u op de hoogte bent van de gewijzigde Telecomwet die in gaat op 1 oktober 2009 !

  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig

Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Ondersteuning PDO_MYSQL

PDO MySQL wordt op AL onze webservers ondersteund.  

Kan een backup van mijn site worden teruggezet ?

Geregeld krijgen wij van klanten de vraag of wij backups van hun site kunnen terugzetten. In...

Help! Ik krijg geen DirectAdmin login scherm

In incidentele gevallen worden klanten geblokkeerd. Hieronder staat meer informatie. 1) Ik kan...

Internal Server Error - wat moet ik doen ?

Het kan gebeuren dat u een internal server error te zien krijgt op uw website. Dit betekent in de...

Help! Mijn site en/of mail zijn niet bereikbaar

Regelmatig krijgen wij berichten van klanten dat hun website niet meer bereikbaar is. In 99% van...