Regelmatig krijgen wij berichten van klanten dat hun website niet meer bereikbaar is. In 99% van de gevallen is dat NIET vanwege een storing maar doordat u meer dan 15 keer met foutieve gegevens bent ingelogd. Dit kan gaan om inlogpogingen voor de e-mail, FTP of DirectAdmin.

Dan is dus mijn website totaal niet meer bereikbaar ?

Nee, dit betekent dus dat UW site alleen voor U niet bereikbaar is.

Waarom hebben jullie dit zo ingesteld ?

Om de simpele reden dat als u meer dan 15x een verkeerd wachtwoord invoert, de kans dat u daarna een juist wachtwoord ingeeft erg klein is. Daarbij, net als bij een bankpas (waar u maar 3 pogingen heeft) geven we geen oneindige mogelijkheden om een wachtwoord te "raden". Dat zou betekenen dat ook anderen in uw account kunnen komen door onbeperkt wachtwoorden in te geven totdat de juiste is gevonden.

En wat nu ?

Stuurt u ons svp een e-mailbericht met uw IP adres. Weet u niet hoe u uw IP adres kunt zien ? Dan gaat u naar bijvoorbeeld www.watismijnip.nl. Stuur dit vervolgens door, onder vermelding van uw website, naar de servicedesk. Een medewerker zal het IP adres dan weer vrijgeven.

Let op: als u niks heeft ondernomen om de foutieve inlogpogingen te stoppen bent u uiteraard binnen enkele minuten weer geblokkeerd. Zorg dus dat u eerst het probleem op uw pc oplost.

Was this answer helpful? 3 Users Found This Useful (4 Votes)