Kennisbank

Help! Ik krijg geen DirectAdmin login scherm

In incidentele gevallen worden klanten geblokkeerd. Hieronder staat meer informatie.

1) Ik kan mijn eigen website wel bezoeken maar bij het inloggen bij DirectAdmin krijg ik een blanco pagina (of: de pagina kan niet worden weergegeven)

Reden: Vanaf uw ip adres is meer dan 15x geprobeerd in te loggen op uw DirectAdmin account met een foutieve gebruikersnaam en/of wachtwoord.

Oplossing: open een ticket bij onze servicedesk en geef aan dat u geblokkeerd bent voor DirectAdmin

2) Ik kan mijn eigen website helemaal niet meer bereiken, ik krijg ook geen mail meer binnen.

Reden: U bent door de server geblokkeerd omdat u meer dan 15x heeft geprobeerd in te loggen op FTP, SSH, mail of een andere dienst op de server.

Oplossing: open een ticket bij onze servicedesk en geef aan dat u geblokkeerd bent op de server.

  • 2 gebruikers vonden dit artikel nuttig

Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Ondersteuning PDO_MYSQL

PDO MySQL wordt op AL onze webservers ondersteund.  

Kan een backup van mijn site worden teruggezet ?

Geregeld krijgen wij van klanten de vraag of wij backups van hun site kunnen terugzetten. In...

Internal Server Error - wat moet ik doen ?

Het kan gebeuren dat u een internal server error te zien krijgt op uw website. Dit betekent in de...

Help! Mijn site en/of mail zijn niet bereikbaar

Regelmatig krijgen wij berichten van klanten dat hun website niet meer bereikbaar is. In 99% van...

Ik kan geen mail meer versturen ("Unrouteable address")

Onze servers zijn zo ingericht dat elke klant per dag maximaal 1000 berichten kan versturen. Dit...